Koristimo kolačiće kako bismo Vam omogućili što bolji online doživljaj. Nastavljajući sa pregledom stranice, prihvatate njihovu upotrebu u skladu s našom politikom kolačića.

 


DO-ING D.O.O.

Kneginje Ljubice 21
11000 Beograd
Srbija


Zavrtite pedale

Dva točka bez motora

Nešto vam je dalo ideju da biste mogli da počnete da vozite bicikl – možda je to bio uzbudljiv finiš Tur de Fransa, ili prizor blatnjavog ali nasmejanog takmičara ciklokrosa. Šta god da je u pitanju, napravili ste dobar izbor. Vožnja bicikla je odlična fizička aktivnost koja ne opterećuje previše vaša leđa i zglobove, a može biti i prava opuštajuća porodična aktivnost, ako je tako osmislite. 

Vozite bickl do posla ili iz zabave

U većini gradova postoje biciklističke staze – neke služe za razonodu a nekima možete stići do posla. Vožnja bicikla do posla je izbor za one koji imaju sreću da žive i rade tamo gde je to moguće – gde nakon vožnje možete da se istuširate i presvučete. Ako ste te sreće, onda svakodnevno putovanje do posla može biti oaza vašeg dana, a tamo ćete biti više usredređeni, opušteniji i spremni da vredno radite.

 

Ako želite da napredujete, oprobajte se u zahtevnijim biciklističkim rutama - planinskim ili zemljanim stazama ili ciklokros avanturama. Neke od njih su namenjene profesionalnim biciklistima, ali sua često dostupne i za entuzijaste.

Lagan, transparentan gel koji stimuliše osećaj svežine.
Masaža koja zagreva mišiće uljem od ekstrakta arnike.

Ako ste početnik u vožnji bicikla, poslušajte ove savete i već na samom početku vaše biciklističke karijere ćete se zaljubiti u ovaj sport:

1. Postavite cilj

Cilj ne mora biti daleko – kroz park, oko kvarta, duž kanala ili preko mosta. Postoje i kružne biciklističke staze i rute zemljanim stazama. Ne preterujte na samom početku. Vožnju je dobro završiti osećajem da ste mogli još! 

2. Proverite svoj bicikl

Možda je vaš bicikl dugo stajao u garaži, ili su svi već iznajmljeni za vikend . Pre nego što krenete, iskoristite nekoliko minuta da proverite da li su gume napumpane, u kom su stanju kočnice i brzine, ima li polomljenih delova ili bilo čega drugog što bi moglo da pouzrokuje nezgodu. 

3. Napunite gorivo

Vašem biciklu nije potrebno gorivo – ali vama jeste. Lagani obrok bogat ugljenim hidratima 2-3 sata pre nego što krenete biće dovoljan da obezbedi dovoljno energije koja vam je potrebna da biste iz vožnje izvukli maksimum. 

4. Vozite sa prijateljem

Kao i svaka fizička aktivnost, i vožnja bicikla je najzabavnija kada je delimo sa nekim. Porodična vikend vožnja ravnim gradskim stazama može biti jednako prijatna kao i vožnja zemljanim putem kroz šumu, sve dok je neko pored vas (ili pokušava da vas stigne!) 

5. Zagrejte se i ohladite se

Kao i svaka druga vežba i vožnja biciklom treba da počne lagano. Profesionalni biciklisti se prvo istežu i zagrevaju pre nego što krenu, a vi možete jednostavno početi sporijom vožnjom da bi se mišići privikli na aktivnost. Postepeno povećavajte brzinu vožnje do sprinta – neka u početku budu kraći – a kako se približavate cilju, usporavajte i dozvolite mišićima da se ponovo opuste.

Druge sportske aktivnosti

Pre vežbanja - pripremite mišiće

Sportska masaža nije namenjena samo vrhunskim sportistima. Evo nekoliko ideja kako da budete blagonakloni prema svojim mišićima.

Pokažite mišićima da ih volite

Diši, fokusiraj se, rezultat!

Možda je ovo najjednostavnija vežba koja postoji – stanite na svoje sopstvene dve noge i trčite! Krenite polako i ubrzavajte do tempa koji redovni džogeri nazivaju „trkačka euforija“! Ovo je 6 saveta koji će vam pomoći da u trčanju uživate još više.

Zavolite trčanje

Aktivnost je dobra za vas – tu nema nedoumice.

Kakvo god da vam je raspoloženja na početku, bavljenje fizičkom aktivnošću vašim obrazima urzo vraća boju i vi osećate da je život, ipak, lep.

Pešačenje vas čini srećnom osobom